Policie ČR Prostějov - dotaz dle 106/1999 Sb.

SKPV Policie ČR Prostějov
Újezd 12, 796 77 Prostějov

Věc: dotaz dle zákona 106/1999 Sb. položený Dušanem Dvořákem, narozen 12.ledna 1962, Tylova 2, 77900 Olomouc a vyjádření lékaře

V roce 2010 a 2011 byla u v sídle výzkumnické farmy léčivého konopí (798 55 Ospělov 6), která je v našem majetku, provedena domovní prohlídka Policie ČR Prostějov a zdržena zelená sušina konopí včetně stonků a vzrostlé a nedozrálé rostliny konopí a byl jsem následně obžalován (úroda 2010) a nově rovněž obviněn (úroda 2011), vyšetřuje komisař Marek Horák

Sdělte mi dle zákona 106/1999 Sb., na základě jaké konkrétní zákonné normy Policie ČR prováděla šetření měření THC v zabavených rostlinách konopí a postup a konkrétní úkony měření THC mi přesně popište.  Zajímá mne zejména, zda Policie ČR postupovala v souladu se zákonem, který Policii ČR ve vztahu k § 289 odst. 3 zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník v Nařízení vlády ČR č. 455/2009 Sb. v Příloze 1, odst A, bod 1. ukládal do 31.12.2011 provést měření v rostlině Cannabis z celkové hmotnosti rostliny, tzn. včetně stonků, kořene, listí, okvětí a květu.
Cituji: „Rostliny konopí (Cannabis sp.) - všechny druhy a odrůdy, které obsahují více než 0,3 % látek ze skupiny tetrahydrokanabinolů z celkové hmotnosti rostliny.“
Kořeny si totiž opětovně policie nevzala a mám vážné a důvodné pochybnosti, zda měřila stonek, listí, okvětí a nejen květy, jak běžně dělá a porušuje tak zákon.
Zjednodušeně řečeno uveďte nadřazenou právní normu, na základě které tak činíte, že máte právo porušovat zákon a tento váš postup měření kanabinoidů mi přesně popište a uvedenou nadřazenou právní normu uveďte.

Dále mi prosím sdělte přesné složení v roce 20111 zabavených produktů Edukativní konopné kliniky na obsah kanabinoidů (pokud jste měřili jen kanabinoid THC, pak uveďte tento kanabinoid), a to dle přesného váhového nebo procentního zastoupení v daném přesně specifikovaném váhovém množství u těchto produktů:
-    Konopná mast
-    Konopná tobolka
-    Konopná tinktura


V příloze zasílám vyjádření lékaře k trestní řízení č.j.: KRPM-10487/TČ-2011-141271

Děkuji za váš zájem a čas, který jste mému dotazu věnovali



Dne 29.března 2012